czwartek, 15 października 2009

15 X 2009 - Wojna o Kraków


Dziś audycja premierowa. Zaliczyłem na swoim koncie już kilka mniej i bardziej udanych projektów, ale z obecnym wiąże największe nadzieje. 

O czym dziś?

W pierwszej części zawita do nas gość.

Kim jest Jakub "Żmij" Zielina i jaki ma wpływ na scenę muzyczną, kulturę i kolor Krakowa dowiecie się już o 17:00 

Druga część to recenzja jednego z bodaj najgorętszych ostatnio wątków Krakowskiego chodnika. 

ROWERZYSTA vs. PRZECHODZIEŃ

Czyli kto komu kradnie przestrzeń i co ma do tego człowiek, który spieszył do pracy?

Liczę na wasz udział w dyskusji, poprzez:

a) korzystanie z forum radia >> TUUUTAJ << 

b) kontakt z prowadzącym poprzez gg :12558714 lub tlen:login/ radio17

c) e-mail na adres r.barcik@radio17.pl

Polemika z każdym argumentem za lub przeciw gwarantowana :)

Nie pozostaje mi nic więcej niż zaprosić was do słuchania programu:)

Najciekawsze wasze argumenty i zdania oraz krótkie streszczenie tego co było i działo się w programie- znajdziecie tutaj po audycji

...w końcu nie wszystko przewidzieć można.


Na koniec coś ode mnie dla was- trochę muzyki z portalu jamendoo.pl- bodaj najpiękniejszej inicjatywy jaką do tej pory ujrzałem w sieci. 

Zespół który dziś z dumą prezentuje to Mikirurka - krakowski band o którym poczytać będziecie mogli już niedługo- a jeśli wszystko ułoży się dobrze to i w kolejnych audycjach może usłyszymy ich w NRM. 

Póki co tyle. 

Przypominam:

ACHTUNG ACHTUNG

NIEZALEŻNY RECENZENT MIEJSKI 

17:00 - 19:00

RADIO17

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość, oddzwonię wkrótce, choć może niekoniecznie mi się uda:P


Wrzesień