niedziela, 25 października 2009

Podsumowanie aducji z dnia 22 X 2009 r.

:)

Audcja już za nami. Powoli mija czas, odkąd ostatni raz się słyszeliśmy. 

W odcinku ostatnim, moimi i waszymi gośćmi była Marta Majtyka i Maciej Rauer, czyli założyciele Krakowskiej firmy NordicWalker. Dzięki ich uprzejmości i wyczerpującym odpowiedziom, mogliśmy dowiedzieć się min. tego skąd wziął się sport, który starają się promować. 

Wczoraj wzięli udział w Mistrzostwach świata w Nordic walkingu organizowanych w Trójmieście. Obiecane sprawozdanie pojawi się tak na blogu jak i w programie już niebawem. 

Po wizycie w naszym radiowym studiu gości, podjąłem temat "Społeczeństwo pod medialną lupą" - starałem się uzasadnić moją obawę, że kolejne filmy, mające ukazać nam kulturę niską i tragizm położenia niektórych ludzi, są karykaturami tychże zjawisk. Wyolbrzymienia jakie pojawiają się coraz częściej w naszym kinie, oraz towarzyszące im dyskusje w mediach, stanowią przynajmniej dla mnie swoistą  nagonkę- tyle że nie do zmiany swojego życia co raczej do pójścia do kina. Be, fe i nie ładnie...

Pojawiły się komentarze -  a jakże!

/galerianek/

Jestem galeriankiem, i to nie byle jakim! daj mi lizaka, a wypastuje ci buty albo nawet...

zenujaco niski poziom, polskiej kinematografii, sklania mnie do przestania chodzenia do kina. Fakt Galerianki i cala dyskusja wokol tego to reklama i nic wiecej. Po co? Po to zeby ludzie przejeci faktem mogli poczuc sie choc troche lepiej i po top by znow przyszli do kina na kolejna kiepsa produkcje ktora pozwoli im myslec o sobie jako o troche lepszych.

galerianek.


---

Komentarzy które polemizowałyby jak kolwiek z moim stanowiskiem nie będe przytaczał, pojawiały się co najwyżej stwierdzenia - a mnie podobał się ten film. Trudno. Jeśli jednak ktoś uważa, że media wcale nie wyolbrzyiają tematów społecznych - niech komentuje a głos jego zostanie przedstawiony.


Miłej końcówki weekendu 

Remigiusz B. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość, oddzwonię wkrótce, choć może niekoniecznie mi się uda:P


Wrzesień