czwartek, 15 października 2009

OFFTOP - Tydzień pierwszy - od czegoś trzeba zacząć

I akcja...

Wpis pierwszy podobno zawsze czyni największe trudności. Nie obyło się bez nich i tym razem. 

Najpierw napisałem nie to co chciałem a potem pogubiłem się zupełnie i wywaliło mi bloga. Pech...

Nieważne. 

Dziś pierwsza odsłona bloga audycji o nazwie dumnej - Niezależny Recenzent Miejski. 

O czym to? 

Podejmuje, śmiałą próbę recenzji życia miejskiego miasta Krakowa. Ot rzucam wyzwanie wszelkim przeciwnościom, ludziom dobrym złym i szczwanym- próbuje opisać i opowiedzieć o wszystkim co be i fuj ale także o tym co dobre i ciekawe w naszym mieście. 

Po co blog skoro jest audycja? 

Proste. Podczas audycji będziecie mogli posłuchać wywiadów, muzyki i bzdurzenia prowadzącego - czyt. mnie :) - a z bloga będziecie mogli zupełnie legalnie ściągnąć część muzyki którą usłyszycie podczas programu, jeszcze raz posłuchać interesujących was wywiadów, czy pojechać po prowadzącym wyrażając swoją opinię na temat tego co w programie było nie tak. 

Nie obedzie się też bez zapowiedzi i streszczeń ostatniego odcinka audycji. 

Ot blog, okazuje się świetnym zapleczem dla tego co właśnie mam zamiar zrobić. 

Zapraszam was gorąco do wysłuchania pierwszego odcinka audycji który już dziś!

NIEZALEŻNY RECENZENT MIEJSKI TYLKO W RADIU17

w każdy czwartek od 17:00 do 19:00

Słuchaj dzięki www.radio17.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość, oddzwonię wkrótce, choć może niekoniecznie mi się uda:P


Wrzesień